środa, 1 lutego 2012

ŻYCZENIA

Cze!
W związku z tym, że nie mam dużo czasu, ponieważ mam treningi codziennie po 5 godzin opóźni się dodanie drugiej części drugiego rozdziału. Postaram się coś napisać jeszcze dzisiaj, ale nie wiem, czy dam radę. Bardzo Was za to przepraszam, nie mniej jednak dzisiaj mój mąż ma urodziny!
Chciałam złożyć mu teraz krótkie życzenia (chociaż wiem, że i tak tego nie zobaczy)
Harry! Życzę Ci jak najlepiej słońce! Zostań moim słodkim szesnastolatkiem i nigdy, przenigdy- NIE ZMIENIAJ SIĘ. Zostań sobą do końca. Jesteś wielki, i bardzo Cię kocham! <3 Uhuhuh, nie mogę, dosłownie nie mogę! Masz już tą osiemnastkę na karku, będziesz mógł chodzić razem z chłopakami na imprezy dla "dorosłych", chlać do bólu itp itd. *zaraz się poryczę dosłownie* Patrzę teraz na Twoje zdjęcie, wiszące na ścianie. Nie mogę uwierzyć, że ten słodki chłopczyk ma już 18 lat! To mnie przerasta. Ugh, jestem pełna nadziei, że nie zrobisz nic głupiego. Wierzę w to! <3

KOCHAM CIĘ xx ♥

Happy Birthday to U, Happy Birthday to U, Happy Birthday dear HAZZA <3 Happy Bday to YOU <3
Pamiętaj, że masz najwspanialszych fanów tylko i wyłącznie w Polsce, nie zawiedź nas i zadbaj o ten cholerny koncert u nas! <3 <3 <3 <3 <3 Olivia. xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz